הרב דרוקמן לחברי תקומה: 'החלטתכם היא עניין כלל ישראלי. המשיכו באחדות'

הרב דרוקמן לחברי תקומה: 'החלטתכם היא עניין כלל ישראלי. המשיכו באחדות'

רגע לפני הפגישה המכרעת בה יכריעו על המשך דרכה של המפלגה, שיגר ראש מרכז ישיבות בני עקיבא, ומבכירי הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, לחברי מרכז תקומה מכתב ובו הוא מבקש מהם לפעול לאיחוד המחנה. "אחריות גדולה מוטלת על כתפינו. חזקו ואמצו".

author-image
'החלטתכם היא עניין כלל ישראלי. המשיכו באחדות'
  (צילום מסך מתוך הפייסבוק של הרב דרוקמן)

רגע לפני הפגישה המכרעת בה יכריעו על המשך דרכה של המפלגה, שיגר ראש מרכז ישיבות בני עקיבא, ומבכירי הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, לחברי מרכז תקומה מכתב ובו הוא מבקש מהם לפעול לאיחוד המחנה.

לדברי הרב דרוקמן: "כמי שמשוכנע שהחלטתכם הערב היא עניין כלל ישראלי, הנני מרשה לעצמי, בדחילו ורחימו לפנות אליכם שתמשיכו באחדות המחנה הציוני דתי ולא חלילה בפילוגו".

עוד הוסיף הרב דרוקמן: "אחדות המחנה והליכה לבחירות ברשימה אחת, ערכה בל ישוער, הן מהבחינה העקרונית והן מהבחינה המעשית, לקידומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית – דתית ולאומית גם יחד.

לדברי ראש ישיבת אור עציון: "כל הקשיים והסיבוכים בדרך האחדות, רק מוכיחים כמה היא חשובה וחיונית. אחריות גדולה מוטלת על כתפינו. חזקו ואמצו".

כאמור, בדקות הקרובות צפויים 110 חברי מרכז תקומה להתכנס ולהצביע באופן חשאי על המשך הריצה עם הבית היהודי או לפילוגה של המפלגה. במקרה של פילוג שתי אפשרויות יעמדו לפתחו של יו"ר האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל, כאשר אחת מהן היא חבריה למפלגתו של אלי ישי והשנייה היא ריצה בנפרד עם סיכון גדול בו מפלגתו לא תעבור את אחוז החסימה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אור עציון!
ישראל | 20-12-2014 23:41
לא הר עציון אלא אור עציון! הבדל תהומי בין השתיים.