המשטרה פשטה על משרדי 'עוצמה יהודית' - סרוגים

המשטרה פשטה על משרדי 'עוצמה יהודית'

כחלק מהחקירה המתנהלת בימים אלה נגד ארגון להב"ה פשטה משטרת מחוז ש"י על משרדו של יו"ר מפלגת עוצמה יהודית', דר' מכאל בן ארי, בירושלים והחרימה ציוד. בן ארי: "מהלך של אובדן עשתונות של משטרה פוליטית".

author-image
המשטרה פשטה על משרדי 'עוצמה יהודית'
  (צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של בן ארי)

שוטרים ממחוז ש"י הגיעו אמש (רביעי) למשרדי 'עוצמה יהודית' בירושלים כחלק מהמשך החקירה המתנהלת נגד ארגון להב"ה.

במהלך הפשיטה הוחרמו מחשבים, מכשירי טלפון וציוד משרדי וזאת לאחר שכמה שעות קודם, בית המשפט המחוזי הורה לשחרר את אחת העצורות בפרשה, והביע תמיהה על חומר הראיות שהציגו החוקרים, תוך שהוא מדגיש שהוא לא רואה בפעילות נגד התבוללות עבירה על החוק.

גורמים במפלגה מעריכים שהמשטרה, שהוכתה בבית המשפט, נואשת למצוא בדל ראיה להפליל את אנשי הארגון ומתוך כך, ביצעה את הצעד הנואש, של פגיעה בקמפיין הבחירות של 'עוצמה יהודית'.

את המשרדים שישמשו את המפלגה במערכת הבחירות, חנך ד"ר מכאל בן ארי, העומד בראש הרשימה, בכנס פעילים בתחילת השבוע. הקירות, המדפים וחומר ההסברה שיש במשרד מעידים על השימוש החד משמעי שלו. צוות הערוץ השני, כבר הספיק לראיין את בן ארי במשרד זה. ובמפלגה טוענים בעקשנות שאין למקום כל קשר, לארגון להב"ה.

בדף הפייסבוק שלו הגיב בן ארי לפשיטת המשטרה ולהחרמת הציוד על ידיה:"הפשיטה של המשטרה על משרדי 'עוצמה יהודית', היא עוד מהלך של אובדן עשתונות של משטרה פוליטית, לאחר שהמשטרה חטפה היום מכה אנושה בבית המשפט כמי שלא מפנימה שמדובר במדינה דמוקרטית, היא מבקשת עתה להתערב בבחירות. זו שערוריה שמאפיינת משטרים אפלים, לא ישברו אותנו, אנחנו ממשיכים".

 

בשיחה ל'סרוגים' הדגיש בן ארי כי החרמת המחשבים פוגעת בכמה פעולות דחופות של המפלגה, ובהן כנס הפתיחה של מערכת הבחירות שאמור להתקיים בשבוע הבא ודורש להחזיר את המחשבים לאלתר.

"אני מבקש מהמערכת הפוליטית לעצור את השתוללותה הלא דמוקרטית של המשטרה הפועלת שוב בשרות השמאל הפאשיסטי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נאשים ששרפו בית ספר צריכים להתבייש
נעמה | 18-12-2014 9:07
2
לכל אלה שטוענים ש"אף אחד לא סופר את בן ארי"...
יערה | 18-12-2014 11:14
העובדות מדברות בעד עצמן... המשטרה, הפרקליטות, התשקורת והשמאל - כולם בהיסטריה מהעובדה שהוא עומד לחזור לכנסת ובגדול...