בלעדי: מאות הגיעו להתוועדות י"ט כסלו עם הרב מרדכי אלון

בלעדי: מאות הגיעו להתוועדות י"ט כסלו עם הרב מרדכי אלון

קרוב לשנה וחצי לאחר שהורשע בבית המשפט במעשה מגונה, תלמידיו וחסידיו של הרב מרדכי לא זונחים אותו. מאות מהם הגיעו להתוועדות שקיים אתמול בירושלים. צפו בריקודים

מאות הגיעו להתוועדות י"ט כסלו עם הרב מרדכי אלון
  מאות בהתוועדות עם הרב אלון (באדיבות אתר שיעורי הרב אלון)

שנה וארבעה חודשים לאחר שבית המשפט הרשיע את הרב מרדכי אלון נראה שתלמידיו וחסידיו לא עוזבים אותו ומאות מהם הגיעו להתוועדות י"ט בכסלו שנערכה אתמול בירושלים.

כפי שפורסם בסרוגים, באוגוסט 2013 הרשיעה שופטת בית משפט השלום בירושלים חגית מאק-קלמנוביץ' את הרב אלון במעשה מגונה בנער בעקבות עדות כי חיבק נער בן 17 שהגיע אליו ליעוץ. למרות ההרשעה גזר הדין של הרב אלון היה קל יחסית והשופטת פטרה אותו בששה חודשי עבודות שירות, שאותם ריצה הרב עוד בשנה שעברה. למרות הבקשות וההפצרות סרב הרב אלון לערער על פסק הדין ואמר: "מקבל את עבודות השירות בשמחה".

התוועדות י"ט בכסלו עם הרב אלון

(צילום: אתר שיעורי הרב אלון)

אתמול, נערכה בירושלים באולם השמחות במתחם בית הכנסת 'בית יוסף' בעיר התוועדות י"ט בכסלו המונית, בהשתתפות מאות מתלמידיו שישבו איתו ללימוד חסידות והשתתפו בריקודים החב"דיים, שאת חלקם הלחין האדמו"ר 'בעל התניא'. יש לציין כי מדובר בהתוועדות ההמונית הראשונה מאז הורשע הרב, משום שבשנה שעברה הוא היה בשנת אבל על פטירת אביו השופט מנחם אלון.

בשלב התורני של ההתוועדות דיבר הרב אלון על הצורך בערבות הדדית ואחדות יהודית אמיתית בין כל חלקי העם, בעיקר על רקע הבחירות.

יש לציין כי להתוועדות הוזמן גם היוצר יונתן רזאל, כך לפחות נכתב במודעות שפורסמו לקראת הערב, אך בשל לחץ מצד ארגונים ליברליים, הוא הודיע למארגנים על ביטול הופעתו בערב. מארגני הערב טוענים כי הודעת הביטול הגיעה עוד קודם, בשל אילוצי לו"ז של רזאל. התוועדות נוספת של הרב אלון תתקיים הערב בבית המדרש 'בית מבראשית' של הרב אלון בישוב מגדל.

קשה להאמין כי הרב אלון יחזור למעמדו הציבורי לפני הפרשה, אך בשיעוריו בירושלים ובמגדל משתתפים מאות אנשים. זה אמנם לא הכמות לה היה רגיל קודם ההרשעה, אך עדיין מדובר באחד השיעורים השבועיים הגדולים לציבור הרחב שמתקיימים בירושלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
חילול ה'. תופעה נפשית המאפיינת גם עובדי אלילים.
מפוקח | 11-12-2014 15:12
2
אני מתבייש
יהודי פשוט | 12-12-2014 0:43
זה לא תלמידים אלה עובדי אליל
3
תודה על הסרטון המרגש!
צבי | 14-12-2014 13:23
איך אפשר בלי שום ראיה מוכחת למנוע מאלפי תלמידים לפגוש אדם שעשה כל כך הרבה טוב, שהציל רבים כל כך בזוגיות בחינוך בקשיים נפשיים, שקרב כל כך הרבה יהודים לה'. יש גבול גם לדברים רעים, וכמה טוב שהדיבה שהוציאו עליו הולכת ומתפוגגת
4
ישר כח גדול לרב מוטי אלון !
רועי | 14-12-2014 22:11
כל חטאו הוא שנתן אהבתו בזמני משבר וזמני שמחה לכל דורש. שפכו את דמו
5
אין מילים- כל הכבוד לרב אלון היקר
עמרם | 15-12-2014 20:55
כל הכבוד על האמונה, האהבה והכוח להמשיך לקיים שיעורי תורה ואהבת ישראל. עבורי הוא אדם גדול שיכול להיות שגם לו יש חולשות וטעויות אבל בוודאי לא בכוונה זדון או כוונה לפגוע.