וורצמן זועם: מנהלים לא מוקירים את פצועי צה"ל - סרוגים

וורצמן זועם: מנהלים לא מוקירים את פצועי צה"ל

סגן שר החינוך אבי וורצמן מותח ביקורת חריפה על מנהלי בתי ספר שסירבו לציין את יום ההוקרה לפצועי צה"ל. "קבוצת מיעוט קיצונית שכחה את הערך הפשוט באמירת תודה"

author-image
וורצמן זועם: מנהלים לא מוקירים את פצועי צה"ל
  (מתוך הפייסבוק)

ממשלת ישראל ציינה אתמול את יום הוקרה שנתי לפצועי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. מטרת היום הלאומי הייתה להוקיר ולהרים על נס את תרומתם והקרבתם של הנכים והפצועים למען מדינת ישראל.

סגן שר החינוך, ח"כ אבי וורצמן (הבית היהודי) שהוביל את היום בתוך מערכת החינוך יחד עם ארגון "זהות", שלח מכתב למנהלי בתי הספר לפני כחודש וחצי בו ביקש לציין את יום ההוקרה.

במכתבו ציין סגן השר וורצמן כי "זו פעולה ערכית וחינוכית מן המעלה הראשונה לכוון את עיני וליבות תלמידי וילדי ישראל, לראות ולחוש את סבלם והתמודדותם של הפצועים, להזדהות עם מאבקם היום יומי לבריאות והחלמה, ולהודות להם על תרומתם בגופם ממש לביטחון ישראל, לתקומתה ועצמאותה של המדינה."

על אף פי כן, התברר שלא כל בתי הספר החליטו לציין את יום ההוקרה. הורים בבית ספר "היובל" בתל אביב התנגדו לקחת חלק ביום מתוך טענה כי לא חייבים להיפצע או להיהרג על מנת לגלות אזרחות טובה וכי מדובר בשטיפת מוח.

סגן שר החינוך, ח"כ אבי וורצמן (הבית היהודי) ציין כי: "צר לי להיווכח שקבוצת מיעוט קיצונית שכחה את הערך הפשוט באמירת תודה לחיילי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה הנושאים בגופם יום יום את צלקות המלחמות והפיגועים. חינוך לציונות ואהבת המולדת הוא לא בושה, וראוי שאלה הפועלים נגד חיילי צה"ל תחת אצטלה של שיקולים דידקטיים יפסיקו את קמפיין זה."

סגן השר וורצמן הדגיש כי: "נמשיך לחנך, להוביל ולקדם את ערכי הציונות במערכת החינוך."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו